Wednesday 2 January 2013

Something...

Aku nak maklumkan awal awal yang nie entri sedih , jadi tolong sediakan tisu dan sila baca sambil dengar lagu korea , eh lagu sedih . hahaha ! tetiba tak jadi entri sedih . oke . kembali sedih (ayat tunggang terbalik bak hang !)
Kebelakangan nie aku rasa kosong , macam lagu kosong si najwa tu . Tapi bukan pasal kena tinggal dengan pakwe ke apa ke (kena tinggal mende , kapel pun tak pernah . lalalala ~ ) . Aku cuma rindu dengan masa dulu . Aku selalu baca entri aku yang lepas dan aku rasa macam 'kan best PMR tak lepas lagi' . Kadang kadang aku rasa best bila PMR dah lepas , kadang kadang aku rasa tak best bila PMR dah lepas sebab aku dah tak boleh ubah apa yang aku dah buat . aku jadi takut bila dapat tahu result akan diumumkan pada bulan 12 nie . hmm
Aku rasa macam tak bersedia lagi nak menghadapi masa tu . Masa sekarang cepat sangat berlalu . Tanpa sedar aku dah 3 hari tak update blog (macam takde contoh lain) . Mungkin aku patut berubah . berubah ke arah yang lebih baik . jadikan masa lepas sebagai lesson . bersedia untuk masa hadapan . apa yang terjadi pada masa hadapan aku akan terima dengan tenang . In shaa Allah .


Sebelum aku terlupa , marilah kita sama sama mendoakan supaya Palestine selamat daripada serangan rejim Zionis . Yahudi laknatullah ! #PrayForGaza 
Assalamualaikum dan selamat malam semua . Tak sedih pun entri nie sebenarnya . ahaks !
ps : yeah , aku dah tukar template . siyess , aku tak biasa lah guna simple . habis lintang pukang blog aku . hampehh . tak reti nak edit mehh . kan dah tak comel . hikhikhik*gelak kepit*